Framtiden

inlägget publicerades: 2010-11-18 Klockan 17:51:55

Tänk att jag ser mitt underbara liv utspela sig framför mig;

Jag tar studenten, dock utan slut betyg. Detta leder då till att jag inte får något jobb och inge pengar. Så för att överleva så letar jag lite här och där i sopor efter en massa pantburkar (Jag har turen att dom höjt burkarna till 1 krona). Och då jag äntligen får ihop lite pengar så går dom pengarna till alkohol, droger och lim så klart så jag slipper spendera pengar på mat. Jag sover på gatan, har jag tur så lyckas jag hitta en trappuppgång som är olåst. Jag luktar illa för att jag inte har någonstans att duscha eller tvätta mina kläder. Folk är tvungna att hålla för sina näsor och skynda sig förbi mig då jag står på Willy:s och pantar mina burkar. Jag får inte ens gå in i butiken och lösa in pengarna, utan en anställd är tvungen att fixa det åt mig.
Några år senare så dör jag utav överdos och ingen kommer ens ihåg vem jag var då dom läser min döds annons. Alla tänker: "Hmm, Elin Trygg låter bekant... Äh, va nog ingen speciell"

Jag ser verkligen framemot framtiden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0