Dem gone

inlägget publicerades: 2010-11-18 Klockan 16:18:03

Då var det där överstökat, får tyvärr inte besked förrän senare. Dock visste dom inte vart dom skulle skicka det - till Hudiksvalls eller Bollnäs hälsocentral. Så det är ju väldigt stabilt.

Pappa och jag var hungriga efter, så vi åkte och åt lite mat vid Norrfly. Blev pannkaka, mums.
Efter maten så blev vi tvungna att åka tillbaka till sjukhuset eftersom senila lilla jag hade glömt bort att ta ett intyg till skolan. Men det var snabbt avklarat och det blev lite kika på staden, sedan tog vi oss en fika.

Efter en trevlig dag med min far så är jag nu helt slut och en powernap hade ju inte suttit fel direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0