Too cool for school

inlägget publicerades: 2010-12-06 Klockan 12:45:39

Eftersom jag var så otroligt duktig och missade bussen imorse ifrån Bollnäs så blev det ingen skola för min del idag. Så istället sitter jag förtillfället hemma hos Zammi och väntar på att han ska komma hem ifrån jobbet så att man slipper vara så ensam här hemma. Och imorgon hoppas jag på lite bättre resultat med bussen.
Men ett resultat som jag är helnöjd över ang. igår är att hela 72 stycken kikade in på min blogg. ojojoj, rekord och hur skoj som helst! Keep up the good work :)



Kommentarer
Skrivits av: astrid
Kommenderades: 2010-12-06 Klockan: 15:44:11

Hej vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg och få fler besökare ? Gå in på min blogg och anmäl dig då :) lycka till!

Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2010-12-07 Klockan: 10:17:51

Så lite så hjärtat mitt :) Måste ses snart igen <3333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0