Soft dag

inlägget publicerades: 2010-12-02 Klockan 16:41:53

Idag har det varit en väldigt soft dag. Eftersom i prensip hela klassen var lediga idag och andra delen skolkade så var det endast jag och ida på turism lektionen. Och på magnus lektion var det bara ca 6 pers. Så, fick sluta en aning tidigare. Så då blev det hämta alla Newbody grejor och åka på en tur med Frida och Åse. Blev en tur på staden, satans vad det kliade i fingrarna, oså blev det en tur på lidl där jag "storhandlade" lite mat. Sedan var Frida söt och skjutsade hem mig.

Väl hemma så blev det sortera upp alla beställningar och nu är jag äntligen klar, så nu blir det slänga i sig lite krubb sedan packa inför helgen. Och efter det så blir det ta och ringa och kika om man kan få hämtning i Hudiksvall imorgon, för det blir ju en hel del att bära. Newbody grejorna, packning för helgen och packning inför lördagen. Inte en chans att jag klarar av att ta det på bussen. Så, får hålla tummarna för skjuts :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0