Plugg, plugg & plugg

inlägget publicerades: 2010-12-15 Klockan 21:13:07

Dagen i sin helhet har spenderats åt plugg och jag är äntligen klar, med ett ämne. Nu har jag bara två ämnen kvar. Usch, vad jag behöver studenten eller så nu. Orkar inte med skolan längre, så fruktansvärt less så det finns inte på världskartan.. 

Och som en prick över i:et så är jag Coca Cola lös, inte druckit en droppe cola idag och jag tror jag börjar klättra på väggarna snart. Och som en prick över det så har jag årets mensvärk och känner att jag behöver lite godis för att dämpa det. Ååh, vad jag önskar att jag hade en bil just nu så man kunde fara ner på affären och handla. För gå, det är uteslutet.

Bläää, vilket positivt inlägg det här blev. Men, det bjuder jag på. PUSS! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0