Operation: Hår

inlägget publicerades: 2010-12-30 Klockan 19:53:18

I Tisdags så tog jag mig i kragen och färgade håret – själva basen – kastanjebrunt. Och idag så tog Evelina sig i kragen och gjorde blonda slingor i mitt rödbruna hår. Och jag måste erkänna att jag är väldigt nöjd med resultatet, sådär passande ljust hår som jag önskar. Så nu när man är ny i håret så tänkte jag även passa på att noppa och färga min bryn och även fixa naglarna. Så att man är som en ny människa imorgon. Sweet!

Mina planer för imorgon är iallafall att ta 11.11 tåget till Ljusdal där jag blir hämtad utav min bby för att föra oss vidare till Färila. Vid 13.00 så samlas vi ett gäng runt ett bord för att inmundiga en god måltid hemma hos Philip. Senare på kvällen så skulle jag chansa på att det blir dyngfylla och fira in det nya 2011 året med storm.



Lite halvtaskig bild, men den duger.


Kommentarer
Skrivits av: J U L I A O F S W E D E N ♥
Kommenderades: 2010-12-30 Klockan: 21:38:21

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0