Modell för en dag

inlägget publicerades: 2010-12-05 Klockan 15:14:52

Jag och Stina va på The Studio i Gävle igår och blev sminkade och fotograferade. Vi var helt enkelt modeller för en dag, och det var hur kul som helst! Det var tre olika stationer - helkroppsbild, porträtt och spegelbild. Dom knäppte tio kort per station. Sedan skulle man välja ut 3 bilder ifrån dom där 30 - kan ju säga att det var väldigt svårt. Utan Stina's hjälp hade jag setat där och velat än idag. Kan ju informera om att bilderna var inte det billigaste, 1 bild gick på 495:- och ju fler man köpte ju billigare blev det. Så jag klämde till med 3 stycken för 995:- för då blev det liksom 3 till priset utav 2.

Mitt resultat:






Kommentarer
Skrivits av: Annika
Kommenderades: 2010-12-05 Klockan: 17:06:02

fan vilka fina bilder hjärtat :O <333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0