Min helg i bokstäver

inlägget publicerades: 2010-12-20 Klockan 16:28:55

Som vanligt så blir det inte så mycket till bloggande på helgerna, så här kommer en sammanfattning:

I fredags
så blev det hemfärd och väl i Bollnäs så träffades jag Zammi lite, vi åkte även hem till mig och åt lite mat med familjen. Sedan på kvällen så blev det godis ätande och kika på gamla videoinspelningar sedan jag och Jocke var liten. Åh, så söta vi har varit en gång i tiden.

I lördags så klev jag upp tidigt för att åka till Gävle med pappa och hälsa på min kära bror. Det var inte alls som man tänkt sig och han verkade trivas. Hade jättemysigt sällskap som fick en att verkligen känna sig välkommen, så jag hoppas på att dom har fått Jocke att känna så också. 
På kvällen så blev det att låna passaten för att åka till Hudiksvall och vara barnvakt åt Jamila och Samira - som är min kusin Linda's barn - med min "kusin" Patrik. Gick mycket bättre än jag trodde, jag och barn liksom. Hehe.

I söndags så blev det inte så mycket, mest ta det lugnt. Precis som en söndag ska vara typ. 

Zammi och jag hade även lilla julafton i helgen. Jag fick en underbart fin klocka utav honom och han verkade bli nöjd med Canvastavlan som jag gjort på oss två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0