Julböös

inlägget publicerades: 2010-12-08 Klockan 19:07:15

Julen närmar sig fortare än kvickt och jag kan inte inse att det faktiskt är dags för min 18:e jul snart. Helt otroligt.. Men, det flesta julklappar är iallafall klara - så det känns hur skönt som helst så att man slipper ta det i sisådär sista minuten. Fixade till mamma, mormor och farmor & lars idag. Och till Zammi är det redan fixat. Så, nu står det pappa och Per på listan. Så ska jag väl försöka hitta på någonting åt min bror, men jag har så snålt med pengar så får hoppas på att jag hittar någonting iallafall :)

Jaha, vad vill jag ha i julklapp då tro? Högst upp på listan står då att en speciell person ska få komma hem och pengar så att jag kan betala Turkiet resan. Något speciellt annat finns det nog inte på listan vad jag kan komma på just nu. 

Nu blir det iallafall en lång och varm dusch för att sedan lägga mig i nybäddat och kika på lite film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0