Gårdagen

inlägget publicerades: 2010-12-28 Klockan 14:27:55

Igår så blev det filmmys med min underbara vän Evelina. Åkte och hyrde film, "Mein Kampf", och jag kan ju bara säga att den filmen inte ligger på min topp 10 lista. Det hände liksom ingenting, hade förväntat mig krig och grejor men det var endast dramatik. Så, det är ingen film jag rekommenderar. 

Idag ska det bli intressant att se vad som händer, inget inplanerat. Men, däremot så ska jag ta mina unga friska ben och röra mig ner till Videohallen för att lämna tillbaka filmen så att jag slipper se på den mer. Sedan blir det nog hem och kika Gossip Girl känns det som och sova resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0