Full rulle

inlägget publicerades: 2010-12-16 Klockan 14:31:38

Idag har det i stort sett inte varit någon lugn stund. Började med lite skola, en lektion sedan slutade man - soft!
Drog ner på staden med Ida där jag fann ron till att testa en klänning som jag kikat in ett tag. Men jag har inte pallat testa den, för det är en sån där klänning som man måste ha tuttar för att kunna ha - synd för mig. Men, eftersom det bara fanns en kvar och i min storlek så var det ju ett tecken att jag skulle testa den. Och glad för det är jag, för jag är nu officiellt ägare av denna vackra klänning. Lyckades prata med min bästa mamma som ska ge den till mig i julklapp. Tack för julen och tack för att jag är dotter till världens bästa mamma!

Efter staden så blev det hälsocentralen, så nu är då min helg total förstörd iallafall. Såg framemot som fan att dra på klassfest med Evelina, men eftersom jag börjar med penicillin imorgon så sket det sig. Så, min helg blir nykter och lugn. Funderar på att spendera mycket tid med min bästa mamma och min bästa pappa som är hemma över helgen om jag inte är helt ute och cyklar. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0