Finalen

inlägget publicerades: 2010-12-16 Klockan 20:04:45

Jaha, då har vinnaren utav Paradise Hotel 2010 kårats och jag tycker att det var väl rätt okej att Emanuel vann. En skön kille, dock så anser jag inte att han har spelat spelet så mycket. Och, det är ju trots allt ett spel. Om jag hade fått avgjort vinnaren så hade jag ansett att Lin skulle ha vunnit. Just för att hon har verkligen spelat spelet, hon har gått bakom ryggen på folk, svikit en och annan och verkligen lagt ner tid till just Spelet och inte till att bara umgås och ha kul. För det är ju faktiskt inte det som Paradise Hotel är till för. Men, nu blev det som det blev iallafall. Så, man får väl gratulera Emanuel till en kvarts miljon kronor. Hade ju inte suttit fel i egen ficka..


Kommentarer
Skrivits av: J U L I A O F S W E D E N ♥
Kommenderades: 2010-12-19 Klockan: 15:24:01

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0