Fet lista

inlägget publicerades: 2010-12-29 Klockan 22:14:35

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? Strax under 1.70
4. Vilken var den senaste film du sett? The uninvited
5. Vem ringde du senast? Mamma 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Med oss?” till Madelene
7. Vad är dagens planer? Kika lite Gossip Girl sedan spöa Zammi och Danne på xbox 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Inget av det
10. När såg du senast din mamma? Någon timme sedan 
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 15:50 
13. Har du någon gång hittat en katt? Ööh?
14. Vilken är din favoritplats? Vid vatten
15. Vilken plats föredrar du minst? Hiss 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas på att jag befinner mig på ”Make Up Store” som Make Up artist och försäljare utav smink. 
17. Vad skrämde dig som barn? Trollsländor och spindlar
18. Vem fick dig att skratta senast? Andreas skulle jag gissa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på värmen/kylan och sällskapet
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken 
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Två gånger
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Är mycket blyg, men gör så gott jag kan
27. Vilken är din favoritglass? Gammaldagsvanlijglass med chokladkross och Piggelin
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli shoppingberoende 
29. Tycker du om kinamat? Inte min smak
30. Tycker du om kaffe? Druckit en gång, smakade inte bra!
31. Vad dricker du till frukost? Är oftast inte vaken vid frukost
32. Sover du på någon särskild sida? Tror inte det
33. Kan du spela poker? Nja
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Stark beroende av känna mig omtyckt  
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Jag och barn går inte ihop, men en vacker dag så
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror på
41. Vad spenderar du helst pengar på? På dom jag älskar 
42. Äger du dyra smycken? Nej, inte vad jag vet
43. Har du någon gång testat narkotika? Närmast narkotika jag kan komma är nog Cocillana
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Coca Cola
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns en del
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr på mitt vänstra knä som jag fick när jag skulle springa till Skolbussen på Rengsjö skola, sprangomkull och tjänade ca 10 000 kronor på det några år senare.
47. Vad har du för ringsignal? Escape Me – Tiesto ft. CC Sheffield
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det har jag nog, någonstans
49. Flirtar du mycket? ”Jag flirtar inte, jag är född charmig” eller nå :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Den togs i Forsa på Forsa Folkhögskola då jag bodde där ett tag första tiden i Hudiksvall på Broman 
51. Kan du byta olja på bilen? Nej - men fylla på, räknas det?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? ”Det ska bli ett sant nöje att döda dig” av Magdalena Graaf om jag inte minns helt fel  
54. Läser du dagstidningen? Sällan
55. Prenumererar du på någon veckotidning? VeckoRevyn för tillfället
56. Dansar du i bilen? Dansar och dansar, skuttar och sjunger väl mest.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM skulle jag gissa på
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Någon ful smile gubbe brukar det oftast bli 
59. När var du i kyrkan senast?
Inte en aning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0