Elin luktar bulle /Sofia

inlägget publicerades: 2010-12-03 Klockan 10:39:19

Sitter förtillfället på min enda lektion jag har idag, utan lärare. Bara den här lektionen tar slut så blir det bege sig hemåt Håsta och invänta min söta pappa som är snäll och åker till Hudiksvall för att hämta mig och skjutsa mig hem.

Det ser ut att bli en rätt fullspäckad helg för mig del, så blir nog inte mycket bloggande från min sida.
Idag så blir det hemfärd då, hem till älskling och träffa honom. Sedan så ska jag umgås med min kära och saknade vän Evelina. Får se vad vi hittar på för skojsigt.
Imorgon så blir det åka till Gävle för att vara modell för en dag för dom som har missat det. Jag och Stina, sedan får vi se hur det blir för Elin's del. Hon är lite velig. Efter minst 4 timmar där så blir det bege sig hemåt och bereda sig för fest strax utanför Alfta.
Och på söndag blir det väl väldigt lungt och mest sova hela dagen, ingen hemfärd dock. Beslutat mig för att åka hem på måndag morgon istället.

Ser framemot en toppen helg!


Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0