dan före dan före dan före doppare dan?

inlägget publicerades: 2010-12-21 Klockan 19:51:15

Idag har det varit en mycket slapp dag. Började med att kliva upp vid 9 och gör mig klar för att sedan dra iväg till en Läkare. Var klar där runt 12, så då blev det ta sina friska ben och bege sig till skolan där ett prov, en lektion och fika väntade. Sedan var min söta vän Stina söt och skjutsade mig hem och väl där hemma blev det till att packa för att fara hem till Bollnäs för att hämta grejor.

Imorgon så blir det ta sjukhusbussen tillbaka till Hudiksvall för en lektion och avslutning. Sedan mot kvällen så blir det lite utgång med folk ifrån klassen, ett ord: Awesome!

Mindre awesome är det att på torsdag morgon klockan 10.00 så har jag en tvättid som väntar, samt en buss/tåg resa hem till Bollnäs. Weheey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0