Ännu en julklapp

inlägget publicerades: 2010-12-09 Klockan 17:22:27

Idag så har det varit en väldigt irriterande dag i skolan, började klockan åtta och hade två lektioner. Skulle sedan ha prov, men fick ju förihelvete vänta i 2 timmar tills att jag skulle ha det när jag lika gärna kunde ha gjort det på lunchen. För om man redan hade gjort provet så fick man sluta, för vi har fått uppgifter. Men nej då, vänta i 2 timmar skulle vi göra. Är det konstigt att det förekommer skolk? Hmm, NEJ! 

För att fördriva de där 2 timmarna så blev det en tur ner på staden och handla en julklapp till min kära broder, så nu är även det fixat. Men, nu är jag snuspank istället. Ligger tillochmed minus 43 kronor. Sött!

Efter skolan så blev det ta en fika (köpa en cola) på stan, kika runt lite och sedan en tur till Jambo för att sedan dra mig hemåt.

Så nu sitter jag här och funderar på att plugga lite grann. Duktiga lilla Elin :)


Tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0