Annandagen

inlägget publicerades: 2010-12-27 Klockan 14:19:03

Igår så var det inte min dag alls, satt och skrev värsta på bloggen oså hakar skiten upp sig så det inte går att skriva. Så jag fick börja om, och samma skit skedde.. Jag tappade telefon jäveln i snön och tur som fan så hittade jag den! Jag körde fast typ 3 gånger i den helvetes snön som dom vägrar ploga bort. En skit söndag rent utsagt.

Men, förutom min otur så gick största delen av dagen åt att skjutsa runt på en massa folk fram och tillbaka hit och dit typ. Sedan mot kvällningen så blev det lite sällskapsspel och mys för mig, Zammi och Danne.

Jag och Zammi hade även våran halvårs dag igår ♥. Tänk vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0