ADHD

inlägget publicerades: 2010-12-12 Klockan 19:06:45

Idag har jag funderat på ifall jag lider utav damp eller liknande. Har haft irritation i kroppen konstant hela dagen. Har jag tittat mot en vägg så har jag bara känt frestelsen att slå i min knoge så hårt jag kan i den. Jag har knappt klarat av att fört ett samtal idag, har gett så korta och konkreta svar som möjligt för att undvika en lång konversation. Jag vill bara spy på hela världen, känner att jag är irriterad på allt och alla. Vill bara ut i skogen och skrika ut all min frustration, tills all luft i kroppen tar slut och jag lägger mig medvetslös på backen utav utmattning. Och att inte veta var all frustration och irritation kommer ifrån gör inte situationen så mycket lättare. Nu vill jag bara ha kväll så jag kan lägga mig och sova och vakna upp till en lycklig dag helt utan frustration.


Tack för mej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0