24 December 2010

inlägget publicerades: 2010-12-24 Klockan 21:38:11

Ja, då var även denna jul överstökad. Har varit en mysig och trevlig jul som vanligt och jag är mycket nöjd över julklapparna. Dock ballade min dator ur, attackerades utav nå "Trojan horse" så det var ju inte alls nå kul. Men, som tur är så har man familj som kan fixa sånt där. Så, Johan var snäll och formaterade om min dator så den är nu som ny. Det känns väldigt skönt faktiskt, dock är det lite tråkigt att mitt arbete som jag hållt på med är puttsväck. Men, det är bara att börja om ifrån början helt enkelt.

Hoppas eran jul har varit toppen, nu blir det till att leka lite med datorn så att den inte känns så tom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0